joi, 13 septembrie 2012

The Promise - Tracy Chapman


Dezamăgirea
sursa:
Tracy Chapman -The Promise 
Promisiunea Ta, 
Minciună cu picioare scurte. 
Ai plecat încet încet 
ca un pitic nevolnic 
prelungind durerea mea de plumb.
.......................................
Inima-mi fierbe de supărare. 
Topește plumbul din
ficat și bila.
Transformă 
gustul dulce al fructe de pădure
din gurii mea 
în gust de pelin amar.
.................................................
Vreau să mă ridic din pat 
și să te prind din urmă 
ca să vezi cu ochii tăi 
ce ai făcut cu  
senzualitatea trupului 
și frumusețea chipului meu?
..........................................
Cu copitele tale de măgar 
ai calcat pe "Mine" și 
ai lăsat în cuibul nostru de amor 
o copie turtită a 
femeii care te-a iubit odata 
cu toata suflarea ei.
va continuua 
de Teodora Stoica -Ti:

Disillusionment
source:
Tracy Chapman-The Promose

Your Promise,
Lies with short legs.
You went slowly slowly
that a feeble dwarf
prolonging my pain by lead.
.......................................
My heart boil of anger,
Melted lead from
liver and gall.
Converts
sweet taste of fruit by forest
from my mouth 
in  taste of bitter wormwood.
.................................................
I want to get out from bed
and to catch you from behind
that; to see with your eyes
what did with
sensuality the body
and beauty my face.
..........................................
With your hooves by donkey
You stepped on "me" and
you left in our nest of love
flattened copy, of
woman who loved you once
with all her breath.
to continuous
by Teodora Stoica -Ti:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu