joi, 13 septembrie 2012

The Promise - Tracy Chapman


Dezamăgirea
Promisiunea Ta, 
Minciună cu picioare scurte. 
A plecat încet încet 
ca un pitic nevolnic 
prelungind, durerea mea, de plumb.
.......................................
Inima îmi fierbe de supărare 
topește plumbul, ce viziteaza
ficatul și bila,
bilă, care transformă 
gustul gurii mele
de fructe dulci de pădure 
în ghințura de pelin amar.
.................................................
Vreau să mă ridic din pat 
și să te prind din urmă 
ca să vezi, cu ochii tăi 
ce, ai făcut cu  
senzualitatea, trupului 
și frumusețea chipului meu.
..........................................
Cu copitele tale, de măgar 
ai calcat pe "Mine" și 
ai lăsat, în cuibul nostru, de amor 
o copie turtită a 
femeii, care te-a iubit, odata 
cu toata suflarea ei, de în-drăgostită.
va continuua 
de Teodora Stoica -Ti:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu