luni, 24 septembrie 2012

Giant - I'll see you in my dreams


Căința
Sursa:
Giant - I'll see you in my dreams

Iubirea noastra era prea mare 
si acesta a fost motivul plecarii mele 
pentru ca eu nu am avut putere 
să mă confrunt cu sentimentele mele.

Acum, eu traiesc din amintiri 
si regret că, atunci eu nu am avut 
mintea de acum si să îti marturisesc 
iubirea mea nemarginita pentru tine, Iubire.

Iarta-ma iubitule, că am distrus 
si viata Ta si viata Mea 
cu spaima stupidă 
că nu sunt demna de dragostea ta!

Desi anii lungi au cazut peste noi,
cugetul  si sufletul meu, te striga, neincetat
in ficare clipa a zilei:vino, singura mea iubire 
să sfarsim in brate, amandoi si
să dam uitarii zilele pierdute!
de Teodora Stoica -Ti:

Repentance 
Source:
Giant - I'll see you in my dreams

Our love was too great
and this was the reason for my departure
because I have not had power
to confront me, with my feelings.

Now I live from memories
and regret that then, I did not, had
mind  by now, and I confess to you to,
My endless love for you, Darling!

Forgive me baby, that I destroyed
And Your life and My life
with fear stupid
that I am not worthy of your love.

Although long years have fallen upon us,
mind and my heart, cry on you, constantly
In each moment of the day:
Come, my sole love, to end in our arms
and to give forgotten, lost days!
by Teodora Stoica -Ti:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu