duminică, 16 septembrie 2012

Hans Zimmer: Dark Knight Trilogy vs Inception Mix 2012



Puțul Groazei
sursa:
Dark Knight Trilogy vs Inception Mix 

Aseara, am adormit si
am picat in puțul groazei. 
Toaca îmi asurzeste urechile. 
Jivinele de sub pamant 
se târăsc si nu-mi dau pace.
Îmi adun ultimile puteri si 
mă agaț cu unghiile de pereti. 
Urc incet si văd lumina, dar 
sus, stupoare!!
Paznicii de deasupra 
nu-mi dau voie sa ies.
Troli de sub Pamant, 
nu mă vor, nici ei.
Unde să mă duc? Ce am gresit?
Cine mi-a dat brânci?
Doamne, Dumnezeule, iarta-ma!
Promit că mă căiesc. 
de Teodora Stoica -Ti: 

Pit Horror 
source: 
Dark Knight Trilogy vs Inception Mix 
Last night, I fell asleep and
I fell in pit horror.
Chop me deaf, my ears.
Beasts from the ground
they crawl, and do not give me peace.
I  me gather the last powers, and
me hooked with fingernails  of walls.
I got up slowly and I see the light, but
above, stupor!
Guards above
I do not give permission to leave.
Trolls under the earth,
do not want me, no they.
Where to go? What did I do wrong?
Who me push down?
Lord, God, forgive me !
I promise that I repent.
by Teodora Stoica Teodora -Ti:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu