marți, 4 septembrie 2012

Richard Wagner Tannhäuser Ouvertüre LIVE Bayreuther Festspiele 1954 Jose...


"Tannhäuser", muzica rascumpararii tuturor relelor.

Richard Wagner este compozitorul meu favorit in topul 
marilor compozitori clasici ai tuturor vremurilor . 
Muzica sa mă liniștește,  îmi arată ce comori ascunse zac in mine, imi deretică camera cerebrala de lucrurile inutile, îmi îmbracă spiritul in penajul unei pasari atemporale, inaltatoare pana la al noulea cer si incet incet din melomana infocata a muzicii wagneriene, urc pe scara cunoasterii valorilor literare, eseiste, filozofice, si altor domenii, ajungând in final ca să uit de muzica si sa promovez un examen de intelepciune. 
"Tannhäuser" este muzica rascumpararii, tuturor relelor. 
de Teodora Stoica -Ti: 

"Tannhäuser", music by redemption of all the evils.

Richard Wagner is my favorite composer in
top great classical composers of all time.
His music, me calms,it me shows. what hidden treasures are within me; it cleanses the my cerebral room, by needless things, dress my spirit in the plumage of bird timeless and uplifting until at of 9th heaven, and slowly
slowly from ardent  music lover of Wagnerian music, I climb on the knowledge scale the literary values, essayist, philosopher and other areas, reaching finally, that,  to j'ai oublier de musique and I to promoting an examination by
wisdom.
"Tannhäuser" is music by redemption of all the evils.
by Teodora Stoica -Ti: 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu