sâmbătă, 13 octombrie 2012

Alain Barriere - Ma vie



viata mea - poem
- inspirat din minunatia cantecului inedit si uluitor ,"Ma vie" ,interpretat de Alain Barriere cu o voce
 inedita si uluitoare. El are o voce ingereasca ,nu alta.
viata mea, este speciala. 
viata mea,este senina.
viata mea, este innorata.
viata mea este raze de soare. 
viata mea, este curcubeul. 
viata mea, este pace. 
viata mea, este rebela.
viata mea, este iubire.
viata mea, este durere.
viata mea, este melodie.
viata mea, este poem .
viata mea, este nemuritoare.
de Teodora Stoica -Ti:.

Ma vie - poème
- Ma vie - poème
- Chanson originale inspirée de le merveilleux et étonnant, "Ma vie", joué par Alain Barriere avec une voix unique et étonnant. 
Il a une voix angélique, pas l'autre.
ma vie est spéciale.
Ma vie est sereine.
ma vie est est nuageuse.
Ma vie est  soleil.
Ma vie est arc en ciel.
Ma vie, c'est  paix.
Ma vie est rebelle.
ma vie est l'amour.
ma vie est  douleur.
ma vie c'est la musique.
Ma vie est  poème.
Ma vie est  l'immortalité
par Teodora Stoica-Ti:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu