luni, 19 noiembrie 2012

The Secret State Music - The Biggest Mistake - Official Video


Lectie de iubire
sursa:
The Biggest Mistake - The Secret State Music
"The biggest mistake"
a fost a ta ca m-ai parasit, 
dar du-te invartindu-te, fato! 
Eu ma simt bine, acum 
cand te stiu departe, 
numai ca regret 
timpul meu, pierdut 
in apele tale, tulburi de minciuni.
Insă, a sosit vremea 
să mă refac si sa deschid 
ochii mari, cand voi iubi din nou. 
"The biggest mistake" 
va fi cea mai buna lectie de iubire 
pentru mine de acum incolo.
de Teodora Stoica-Ti:

Lesson of love
source:
The Biggest Mistake - The Secret State Music
"The Biggest mistake "
was that you left me,
but go spinning up, girl!
I feel better now
when I  know that you are far
only that I regret
my  time lost
in your waters, murky by lies.
But time has come
to me restore and to make 
large eyes when you I will love again.
"The Biggest mistake "
will be the best lesson of love
for me, from now before.
by Teodora Stoica-Ti:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu