miercuri, 21 noiembrie 2012

Evanescence - My Immortal



Egocentrism
sursa: 
Evanescence - My immortal
Păcat de viața noastră!
Eu sunt singura vinovată 
de întâmplarea nefastă.
Când tu ai spus "să ne oprim",
eu am dorit să te păstreăz cu forța 
și în egocentrismul meu, 
împinsă de Necuratul, mi-am tăiat venele 
de la mâini și picioare. 
Am sperat în străfundurile sufletului 
că vei afla de fapta mea, abominabilă 
și-mi vei salva viața, iar eu voi trăi 
împreună cu tine. 
Nebunia și imaturitatea 
m-a trimis în Iadul lui Lucifer.
urmeaza...
de Teodora Stoica-Ti:

Egocentrism
source:
Evanescence - My immortal
Too bad by our life!
I am only guilty
by the unfortunate incident.
When you said "to we stop"
I wanted to you keep with the force
and in my egocentrism 
pushed by the devil, I cut my veins
of the hands and feet.
I hoped in  heartstrings
that you will know my deed, abominable
and you me will save  life and I will live
with you.
Insanity and immaturity
me sent in Hell of Lucifer.
will ...
by Teodora Stoica-Ti:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu