joi, 30 august 2012

NILTON CESAR -MUITO EU CHOREI


Destinul meu esti tu, iubito.
Cu tine,  eu dorm în gând. 
Cu tine, ma trezesc.
Eu te port cu mine 
și ești parte din mine, iubito...
.....................................
Chipul tău, frumos de cadână,
Trupul tau, moale si inmiresmat 
Cu parfumul florilor de cămp 
Cu gustul fragilor si murelor 
Eu le port  cu mine 
si sunt  parți din mine, iubito...
.....................................
Eu trec strada la taverna. 
Prietenii mei  si trecatorii 
Sunt invidiosi si gelosi 
De chipul tău, pictat 
De mine,în noaptea noastra de amor.
Eu te port  cu mine 
și  tu esti parte din mine, iubito...
............................................
Continuă...
de Teodora Stoica - Ti:

Tu, bébé
Source:
- Nilton CESAR-UE muito Chorale

Mon destin est toi, bébé.
Avec toi, je dors à l'esprit.
Avec toi je me réveille.
Je te porte avec moi
et font partie de moi, bébé ...
............................................
Ton visage, beau de odalisque,
Ton corps, douce et parfumée
Avec les senteurs des fleurs sauvages
Avec le goût des fraises et des mûres
Je les porte avec moi
et elle font partie du moi, bébé ...
.............................................
Je traverse la rue à la taverne.
Mes amis et passants
Sont envieux et jaloux
Pour ton visage peint
Par moi, notre nuit d'amour.
Je te porte avec moi
et tu fais partie du moi, bébé ...
............................................
Continuer ...
par Teodora Stoica Teodora - Ti:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu