luni, 14 mai 2012

BLACK AND BLUE by Louis Armstrong 1929 BLUES!!



NEGRU SI ALBASTRU
Pat rece, gol ... izvoare rănit capul meu
simte ca Ole Ned dorit ... Am fost mort
Ce-am făcut ... să fie atât de negru şi albastru Chiar si mouse-ul ... a fugit de la casa mea Ei râd de tine .. . si tot ce faci Ce am făcut ... să fie atât de negru şi albastru, eu sunt alb ... interior ..., dar, care nu ajuta cazul meu Asta-i viaţa ... nu se poate ascunde .. . ceea ce este în faţa mea Cum ar termina ... nu am un prieten păcatul meu ... este numai în pielea mea ce am făcut ... să fie atât de negru şi albastru (pauza instrumental) Cum ar termina Eu ... nu este primit o ... Datorita drepturilor de autor, ne este permis pentru a arăta doar o parte din versuri. Versuri complete sunt pe lyrics.wikia.com

BLACK AND BLUE
Cold bed, naked ... springs hurt my head
Ole Ned feels wanted ... I was dead
What have I done ... to be so black and blue Even the mouse ... ran from my house They laugh at you .. . and everything you do what I did ... to be so black and blue, I'm white ... inside ... but that does not help my case That's life ... can not hide .. . what is in front of me How could finish ... I have a friend my sin ... My skin is only what I did ... to be so black and blue (instrumental break) How would I finish ... not received a ... Due to copyright we are allowed to show only part of the lyrics. Full lyrics are lyrics.wikia.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu